Friday, December 24, 2010

Short or Long Entry Neyh?

kita mulakan entry hari ini dengan muka perasan cun okaih.abaikan ! haha

Assalamualaikum uollsss ;)

straight to da point.lately nh,hujan 5 hari 24 jam,panas datang 2 hari tak sempat nak berjam-jam. akibatnya, satu pemily kena gejala-gejala demam yg melibatkan banyak jenis bunyi.bunyi selsema,bunyi batuk. pencemaran alam nampaknya disini.hehehe eyh,i mean pencemaran bunyi sebenarnya.banyak muzik.haha

tapi,selain tu jugak,..aku terperasan kan yg aku da terkena gejala-gejala yang lebeyh merbahaya dan aku tidak sangka sama sekali aku boley terkena gejala dangerous dat can kill my feeling neyh.haha *amacam? bunyi menakotkan tak? sila la angguk.angguk la kepala kowang tuh* just joking then yawww ;p

oke,.this is a few gejala berat yang menanggung aku.i mean,ditanggungi aku. arghhhh. malay aku bad.english aku bad.bahasa apa aku boley pakai nh? hahaha bahasa jiwa bangsa *iklan 2 saat*.

one.suka sangat menyukakan diri sendiri.anda paham? tak faham,sila buat-buat faham.hehe maksudnya, aku macam hepi gile-gile sampai kadang-kadang tyme aku keseorangan,aku suka buat bende bodoh.bende bodoh di sini adalah sumtim yg kalau orang tgk aku buat bende tuh,mmg dia kata aku sewel hape benda la.

second,aku suka sangat menyanyi.yess! i really meant it guys,MENYANYI. haha haruslah semua tahu bahawa suara aku amatlah tidak sedap di tambah lagi suara yg garau ditimpa sakit tekak ini.juga nyanyian yg diselang-selikan ngan irama batuk yg berpanjangan. tapi.tapi.menyanyi ini bukanlah menyanyi persis kowang2 nyanyi yang standard tuh.aku suka nyanyi sambil pakai earfon.then,aku nyanyi kuat2 even sape2 dgr n mengumpat aku pom aku tatao.aku nyanyi sambil tgk lirik lak tuh.n then,nyanyian aku ni selalu diiringi pergerakan jari jemari aku.uolllls paham tak? macam aku menari sembil menyanyi la.but tu tyme aku duk sorang2.hahahaha

third,selain aku buat keje gile tuh,aku juga tersentap lau dgr lagu jiwang yg menyedihkan jiwa raga. mana ke tak,tgh2 berdendang sakan menari menyanyi bagai nak rak,tiba2 lagu bertukar jadi lagu jiwang yg mmg sedey dile.secara otomatik aku masukkan feel aku lam irama sedeyh tu.then,siap bersyahdu-syahdu lagi.deym!hahaha aku malu ngan diri aku ini.kaka

4th,aku suka buat status fb aku tu berkaitan cinta.hahaha bukanlah cinta yg hape bagai sgt pom,maksudnya aku suka buat status yg mengatakan betapa gembiranya hidup aku sekarang.hahaha eyh,aku melalut hape nh?

5th,aku selalu je tgk fon! sebab.....

6th.sampai sini sajalah.n the reasons for gejala yang gedix ini akan diinform esok ;)

 till then budak2 comel yang membaca entry ini.hehe ;)
xoxo.

15 comments:

buzzy said...

nyanyi sket bule?hehe

zatil said...

haha.nk dgr?

buzzy said...

nak..hehe
tak marah ke cik abg kamu nnt.

zatil said...

hahhaha.ouchh.mine was sporting i guess ;p

buzzy said...

ok.if like that.secure for me.hee
btw.may u guys live happily.dont gado2..

ok continue singging.hehe

zatil said...

hehehe.may god bless u dear pwen ;)

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

dilamun cintan kn.kn.kn.hehe.;D huk3.batuk(*tetiba)

Sang Gabriel said...

betol!pompan memng suke wat status jiwang kat fb...hehehehe

zatil said...

wah.wah.cikgu yang pandai? *blushing la kita cam neyh*.
wua3

zatil said...

gaban,sume pompuan ke cam tuh? hahha bukan jiwang la.uhuksss

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

biasalahkn bab-bab ni power la skit.bc prenggan ke2 pon dh boleh tahu.hahahaha:P

zatil said...

hahahha.aoccch.cikgu nh xadil betollah ;p

belog|amiyo said...

long entry.. -.-
:D

popo said...

perasaan muke cun..maner ader...cun tu....hahahahhaha

zatil said...

amiyo.engat nk pendekkan senanya. terpanjang pulak dh.teheee^^


popo,main angin pulak dia ea. haha