Wednesday, December 8, 2010

Sandiwara Kehidupan.

korang! ta baek mengeluh.jgn sesekali mengeluh.
(aku baru je ter-mengeluh).

sudahlah bersandiwara wahai hidup.leteyh.speechless.

yess!.susahlah nak update blog or status fb sekarang nh.takot nak update sumtim yg boley memuaskan hati semua pihak.mesti ada serba tak kena.sumtime,aku update sumthing yg aku sedang rasa.ya! aku suka meluahkan perasaan aku pada blog atau status yg hape2 bagai.itu mungkin cara aku. tapi,bukan selalu.
sumtime,ayat yang aku guna nmpak begitu kejam.lain orang,lain cara baca.lain nada baca. so,kadang2 aku kena hipokrit menghupdate sumtim.
sudahlah.jgn terlalu sensitif.jgn terlalu terasa,.sebab bisa menghancurkan segala,.sebab aku jua ta penah mention sape2 lam luahan aku.

p/s :: kekadang aku menulis mengikut rentak hati,so bila rentak hati dh bertukar,entry yg di tulis pasti di delete.
jgn cepat bertanya dan jgn cepat membuat penilaian sendiri bila aku delete entry yg suda di publish.

last but not least,yg buruk itu datang dari aku,yg baik itu sumenye datang dari-Nya.

No comments: