Tuesday, January 11, 2011

Teruja Macam Nak Deliver Baby.tok sah cakap la :)

Assalamualaikum :)

Korang pernah rasa teruja tak? ala,teruja macam korang dah lama giler tak jumpa buah hati.i mean,maybe dalam 3 tahun korang tak jumpe.then,bila buah hati korang yg duk bertapa kat overseas sana send meses cakap nak balik, teruja tak? sila lah angguk.letih aku tanya solan :)

begitulah juga aku. setiap kali aku beli barang thru online,memang menunggu saat-saat kehadiran barang yg di order begitu bermakna. macam kita nak deliver baby yg kita bawak ke sana sini selama 9 tahun 10 bulan :)
biasanya kalau aku order barang,esok lusa misti da sampai. kompem sampai depan rumah. memandangkan memang aku shopaholic memang tak berkuasa aku nak tahan nafsu shoping, memang da banyak barang yg aku beli thru online. so,selama itu juga aku sering kali rasa teruja.

mana taknya,abang posmen yg hensem memang hantar barang ikot tyme. tyme yg sama. maksud aku, biasanya pukul 9-11 pg memang barang akan sampai. so,bila aku da start buat order hape2 barang, memang aku countdown. hari ni aku order n buat payment,maka hari ini owner pos barang. maknanya,esok aku boley bangon lewat sebab esok barang kompem lagi. maknanya lagi,esok lusa aku kena alert hon motosikal abang posmen tuh.

then begitulah,bila kita da set on our mind hape2 peringatan yg perlu di set,so secara otomatik otak berfungsi mengingatkan aku. iklan,TOLONG INGATKAN AKU. hehe walaupon tido tengah lena,tyme dgr moto2 berikan hon, otomatik terjaga n hendap thru jendela.mana lah tahu kalau bergegas p lua,tengok2 bukan abang posmen yg datang. malu tu. tapi,bila hendap n tengok abang posmen, da set on my mind yg tu barang aku. YES! BARANG AKU.BARANG AKU DAH SAMPAI. teruja xyah cakap la weyh. berlari p kat abang posmen. -____-''

aku rasa dah melalut panjang :) sebenarnya aku nak cakap sal seluar kaler pink.seluar yg dah lama aku idamkan :) at last,i got it yawww :P

berpandukan arah pada facebook, aku ada tengok someone yang di tagged kat gambar skinny jeans yg bercolour. it's mean,macam2 kaler ada :) so,aku sedikit teruja,then aku klik gambar tu.

ni ha gambar dia. apalah kudrat aku sebagai seorang perempuan tengok something yg berkaler pink weyh.
sebab pink la aku klik gambar ni :)

then,bila da klik gambar ni. aku sedikit komen2 bout kain jenis hape. about size n kaler.
yela kan,beli seluar melalui online ni kadang2 takot jugak. 
mana tahu kang tetiba tak muat nak pakai sua ni.
kaler pulak lain dari gambar.
n jenis kain pulak menghampakan,kannnnnnn? hehe

so,bila da owner cakap sua ni memang sua jeans :)
kaler yang kita nak tu pulak available.
n yang paling best pulak, KITA BOLEY TUKAR SIZE LAU SUA NI TAK FIT NGAN KITA :)
ouchhh. terus cakap nak sambil promote kat membe aku selai.
so,we all beli satu hot pink n satu dark purple.

n bila da seluar ni sampai depan umah. sudah berada dalam genggaman.
maka,testing session :)
kehkehkeh

ni bukan sesi try-menerai ni.yang ni aku pakai time nak kua p bandar :P
tade makna kan sekadar try2 sambil pakai kasur hape bagai :)

oke,nak cakap yg kaler seluar aku yg hot pink tuh bukan la menyerlah sangat macam dalam gambar ni.
gambar ni aku da edit2 weyh. kasi gempak seket.kaka
padahal,tade nak gempak2 nye.heheh

yg ni kaler sua yg tak diedit.loser gila-____-''

kalau korang rasa nak ushar sua camni, boley la tengok kan FOREVER YOURS punya fb,

tak pon,korang p kat blog FY,KLIK HERE :).

oke,dah malas nak membebel:)
till then semua.
xoxo

11 comments:

Myra Jay said...

Ngandung baby 9thn 10 bulan?? Wow!!Lama tuh.. hehee

**Mmg klau oder brg thru tenet nie nk nunggu ketibaan rasa cam tak sabar2 je kan..
Camtu gak kalau menang GA @ contest, tak sabar nk tunggu adiah.. :)

Anonymous said...

haaaa naaaak jugaaaaaaaaaaakkk >.<

zatil said...

myra,omaigod. tersilap tulis 9tahun 10 bulan. haha abaikan. da terlajak taip.
deym! malu ngan diri sendiri.ekeke
betol.betol.tak sabar giler.
dh la tak sabar,giler pulak. :)

teemachang.beli la.beli la.
menggoda u :P

Syarafina Zaini said...

wow! kagum jap.. i xkan pernah brani pakai seluar kaler2 lain.. hehe~


p/s: pakai cara gadis 20-an..

Syarafina Zaini said...

btw, nih award 4 u.. tq 4 being my follower.. =D
>> award comey lotey untuk kawan-kawan aje..

zatil said...

eisya,ni fes tyme la kai sua kaler2 striking camnih. :)
tak berani jugak.p,try jugak pakai. :)
kihkih minat pink punya pasal :)
thanks yerp for dat award :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

cantiknyer...momoy suka yang kaler ijau
Beza Antara HARIMAU MALAYA Dan HARIMAU MALAYSIA
Boleh ker cara ni naikkan TRAFIK ?

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

sy pun ada 1 suar pink tu!
comelllll..i like! :)

zatil said...

momoy,hijau pon nice :)


baby,u loike? i loike it too.hehe

sigadispink said...

wahh..canteknya...
t'goda sudah ni...huhuhu..(~_<)

zatil said...

hahaha.seluar tu memang cantik kan? hehe