Thursday, December 30, 2010

Award Untuk Aku dan Mereka.

Assalamualaikum uollss.
how was ur day hah? demam? masih terasa kah demam bola? uishhhh. mantap betolkan penjaga gol hebat negara kita. tibatiba feymes giler dol. siap ngan awek dia pon jadi tumpang feymes. cayalah lu bro. aku berblog walking,here and there duk cakap sal golkeeper tuh. sume menggilai,meminati,me-respek-i dan macam2 lagi la si hebat tuh,.wah.wah. boley kata sume blog yg aku jelajahi bercakap n berkata tentang bola. here bola,sini bola.
itulah semangat ke-Malaysia-an kan? bagus.;) kekalkan semangat kita orite ;p

                                                                 **************

habis cerita bola.

sekarang masuk bab Award ;)


UCAPAN.

terima kasih daun keladi dan ular lidi kepada HATIMA sebab bagi award bagi meraikan pembukaan tahun baru yang bakal menjelang tiba.soon! haha terima kasih juga kepada semua followers aku yg sudi memandang belog biasa ini.eececece. *mengarut punya ucapan* wink^^

EMPAT CIRI LELAKI / WANITA IDAMAN UNTUK DIJADIKAN WIFE / HUSBAND.

tinggi.
ada rambut.
menjaga solat.
selalu berikan perhatian. 
*eyh.eyh.eyh*

BERIKAN SATU TIPS UNTUK KEKALKAN HUBUNGAN DENGAN PASANGAN.

saling percaya.

PERNAH JUMPA DOA PENDEKAT JODOH / PUTUS CINTA?

tak pernah jumpa.tapi pernah diberi. katanya untuk mendapatkan pasangan yg baik la.
*tak pernah mencoba*

LETAK 10 LINK PILIHAN ANDA DAN BERITAHU MEREKA TELAH MEMENANGI AWARD INI.


OKE DONE.aku amik link yang mana aku terambil ;)
selamat ber-award semua.
till then,xoxo.

No comments: