Friday, December 10, 2010

Day 09- Something you’re proud of in the past few days.

it's da best day ever.TODAY! n this is something i'm really proud of in the past few days. ceewah.tram pam pam aku rasa ayat aku cam taley blah tersimpang siur.
 kenapa hari ini,i mean tadi aku proud? pe yg aku proudkan? aku pn tatao.yang pasti...hari ni aku suka sangat-sangat sebab dapat jumpa ngan kawan yg dirindui.omaigod.hepi tak terkata sebab da lama ta berjumpe ngan dowang.yg asal dari kelantan tewos datang kat tempat aku.kitowang makan kek au.best.best.nak makan kek tiramitsu,tp,beli kek chocolate moist tuh.tape,lain hari tempah kek tiramitsu ye.hehe suka.suka.suka tak terkata jumpa dowang.wuaaa.wuaaa.i miss them already bah,.

wut i'm really proud senanye nh? ouh,tade hape yg nak proudkan.tapi,sebab nak menjawab soklan yang terang lagi bersuluh gedebak besau di atas sana,aku rasa proud sebab aku belanja dowang kek. ceeet -___-''. pelu ke di-proudkan? tak perlu kowt kan? haha

oke la.tu jela kowt aku nak merepek bagai tuk entry nh.

p/s :: aku skunk tgh menjejak langkah kaki membe lama yg bernama yusof.i didn't know how to spell the right name of him. tapi,sebutan nye actually cem tuh la.
camne aku boley kenal dia? aku kenal dia tyme aku skola kat tranu dulu. naik bas,mao balik kampong. then,atas bas tu la sesi berkenalan kami, lol.di manakah dia sekarang?

till then sume buah hati zatil ;)
xoxo

p/s lagi :: taley nak masukkan gambar sebab laptop kita masuk ICU.then,guna emachine adik kita yg tingkatan 3 tu punya buat online ;p

3 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

zati. k.iqa tag utk contest :

http://puterizyan.blogspot.com/2010/12/my-15.html

Sang Gabriel said...

Something I can proud of in the past few days-none.haha.biase saje rase

zatil said...

tenkiu kak ika ;)

biasa saja? hehehhe