Friday, October 1, 2010

aku jeles-lah!

aloha kepada semua.
heeee
sekarang tgh memikirkan masa depan.masa depan yg bermaksud aku nk berjaya macam orang laen.
macam zack zukhairi,pegi jepom.macam kamu2 semua yg telah berjaya.
aku begitu jeles neyh.

jom tgk muka jeles.heeee

actually-kan,tadi pegi jumpe membe.mintak tolong dia pass barang kat membe yg laen.heeh
jeles sgt2 tgk dia naek kete.drive sendiri.tak macam aku yg nk pegi mane2 kena bergantung ngan ayh aku tuk hantarkan.huhuhu
aku takot driVe.lau di suruh drive,aku macam otomatik pat penyakit pakimsom.adusss
terketar-ketar takot nk drive.camne ley tak takot-kan,tyme aku bawu dapat lesen aituh,maksud aku dulu2 la.aku memberanikan diri try drive kete pegi kat pusat mengaja kete tuh.pe orang pggil ea? dgn niat nk g amik lesen la. first2 naek tuh da terketar-ketar.mak yg kena undo kete.heee
then,bertemankan kazen n adik sorang neyh,aku stat drive.wah3
tersedut-sedut jugak la fes2 tuh.macam sipot sedut.
drive.drive n terus drive,sampai la kat traffic light.oh,berhenti dgn sopan sekali.bgtu menawan rasanya,.tunggu n tunggu,lampu hijau menjelma.n bermula-lah detik hitam lam hidupku.
kete tiba2 mampos tgh2 jalan.hehe sbbnya tak tekan minyak n 'kelas' ngan sempurna.malu seyh.malu giler2.beberapa kali gak mampos tuh.sampaikan lampu yg td hijau,kembali merah.
so,menunggu lagi la.kete kat blkg tuh agk bengang ngan aku.then,dia masuk jalan seblah aku.aku senyum je la.tahan malu beb.malangnya,ank driver kete seblah aku tuh siap menganjing lagi.
buat muka buruk kat aku ae.tape2.heee
tyme test lesen aituh,aku senanya tak masuk pom jalan yg ada trafflic light.sbb aku punya tester tu cakap aku nh da macam pro giler naek kete n dia soh aku masuk jalan pintas.jalan yg begitu senang sekali.so,dgn senang sekali la aku berjaya dalam test lesen tuh.heee
n sbb tragedi hitam tuh,kini aku hanya mampu tgk orang drive.aku tak berani lgsg kot.wua3
aku nk gak drive kete.nak jugakkkkkkkkkkkkkkk!
siyesly aku jeles.(T_T)

1 comment:

Anonymous said...

eyh , pasni bwak la auto , sng sikit , takyah nk tekan kelas segala tu , oke :D