Thursday, September 30, 2010

kiddie.jom handle budak-budak neyh.

budak2 nakal sedunia.


heyh.come n help me to handle those cute kids.
tenat la der nk kawal dak2 neyh.kejar sana,kejar sini.hahaha mau-nya tercabut kepala lutut maen kejar-mengejar camneyh.sadis tol. kadang2 tgk cermin almari yg gedabak besar tuh, da nampak cam kedut tidak ber-iron kat muka yg bulat banyak isi neyh.mana taknya,setiap masa duk marah2 kat budak 2 owam tuh.membazirkan air liur aku kot menjerit sana sini.tak-nya dgr jugak segala kerepekmerepek aku tuh.cam aku marah kat tunggul kayu.

perangai dak2 nakal ni mmg cam ni eyh?
heheheh.suka sepak kucing tyme da bosan belai2.amik buku kemudian pegi letak lam besen yg dipenuhi air.senang kata,mandikan buku.patahkan ubat nyamuk n letak lam mulut,ayat simple,makan ubat nyamuk.makanan ikan yg baru beli,dicuahkan lam akuarium sampai ikan ta dapat udara n mampos.adusss.apakah sume2 ini? tidak di campur ngan makan duit syiling,gunting rambut sendiri,n macam2 hal yg menakutkan.,mengerikan n sume2 hal.

oh,mengharapkan mereka2 yg sedia ada,annoying-la.dua beradik yg da besar panjang tuh taley nk tolong aku ke? huh masing2 da besau kot nk handle adik2 dowang yg nakal lagi degil nh.tolongla aku.both, 12 and 15,jom la sama2 mengawal both 1 n half,and 4 itu.jom kita sama2 mengedutkan kulit muka.hahaha tensen akak mu ini.betapa degilnya kanak2 riang itu.

haha.bagi la tips nk kawal dak2 neyh.
cubitan manje,tamparah hangit n suara lu yg memukau ini tidak memberi sebarang kesan terhadap mereka.hhaha

oh,tiba2 je berada di awang-awangan,teringat kisahku di kala kecik lagi muda tran tanng tang dulu.begini kot aku masa kecik eyh.haha degil lagi suka maen2.so,adik2ku yg comey,teroskan la sifat degilmu itu.akanku bersabar n redha.hehehe

cepatlah membesar kalian.xoxo!

No comments: