Monday, October 11, 2010

Pengumuman Dalam Cerita.

Haluuu.oh.it's seem dat da lam aku tak update belog.siyesly,banyak benda yg aku nk citer.p,tader mood la tulis-tulis bagai macam tuh.malas nk hadap lappy lama2.sekadar bukak,check fb.komen2 n off.then,lau bosan,bukak lappy balik.n buat bende sama je.

aitu,ada aku private-kan sekejap belog nh.bukan hape,kadang2 aku malu senanya lau ada owang baca belog neyh.takot segala bagai yg aku tulis,dipandang negatif.hoho
n sebab laen aku privatekan belog nh untuk sementara waktu,sbb aku nk tuka template belog nh.siyeslay,stakat nh aku xberpuas hati lg ngan belog aku.aku suka belog yg menyedapkan hati aku n juga menyedapkan mata aku tuk melihat.haha

so,proses nk tuka nh punyala amik masa berhari-hari.begitu complicated.aku kira2 lam 20++ template jugak la yg aku try.sumenye cam hampeh.haha maybe aku yg cerewet sgt kot.yess,aku mmg cerewet.! hee kena tahu tuh.so,lepas pening kepala hanya memikirkan benda remeh temeh nh,akhirnya aku pilih template nh.oke tak?
tolong angguk kepala tanda setuju template nh oke.yg tak setuju tu tolong diam.bikin gus panas t.hahaha

so,crita terbaru,hari tu aku ada beli shawl n tudung yg bagai2 rupa sbb mk aku cakap dia nk jual tudung.mk aku aktif betol jual tudung skunk.ta cukup nan insurans n avon.skunk jual tudung lak.tapi,tape la sbb aku boley rembat tudung tuh secara percuma.i loike it.n dalam perancangan aku n mak aku,we'll actually nk bukak butil.butik kawen+tudung+baju2 lawa.
so,kena ada modal la kan.kedai yg nk di sewa pom kena cari.agak2 lau bukak butik depan rumah laku tak?hahah

masuk bab aku beli tudung tadi.okaih2.sepas pilih2 tudung yg nk di beli.,wat order.maklumlah beli online kan.complicated seket.tudung di pos ai isnin thru pos laju.so,pos laju besenya just amik 2 days tuk sampai kat uma.secara automatiknya,tudung tersebut akan sampai ai rabu. begitu excited menunggu kedatangan tudung2 itu seyh.tggu punya tggu,ai rabu tudung tu xsampai.kamis,jumaat berlalu tanpa kedatangan tudung.ai sabtu,da gelabah giler.beratus2 modal beli tudung,takot last2 tudung ta sampai.naya tuh.ngan niat nk tggu kedatangan tudung,aku amik angin kat bawah pokok.depan umah aku.angin sesempoi bahasa lgsg tidak menenangkan aku.aku online dgn penuh sabar.last2,magic berlaku.orang pos laju dtg uma.yahooo.at last,tudung sampai.kikiki^^ sempat berbual2 jap ngan penghantar tudung tersebut. then,selepas dia blah.aku dapat panggilan drp penghantar tudung td.apakah ini? hahhaa

oke2.so,untuk kawan2,skunk lau nk beli tudung,bolaih la roger2 aku. t aku masukkan gamba2 tudung yg aku jual tuh lam belog.di next entry yeayh,.insyaAllah aku juga akan bg tips pilih tudung n cara pakai.aku jual tudung nh sbb kat tempat aku neyh susah nk dapat tudung cam tuh.so,aku sebar-sebarkan.heee

nh saja untuk entry kali nh.<3
xoxo

No comments: