Saturday, October 30, 2010

Kisah Nakal Siyes Waktu MudaMudi ;)

Malam nh Kelantan vs N.9.Malam nh jugak ada Mari Menari.so,sbb taley tgk bola dgn kusyuk gara2 mari menari,aku merajuk membawa diri,aku menaip sedikit entry untuk belog.

Wut i'm gonna tell u tonight?
jom kita bercerita sal skolah menengah.

KEHIDUPAN DI SEKOLAH MENENGAH SAINS SULTAN MAHMUD 

 FORM 1.
melalui kehidupan yg begitu sadis.haha 
Minggu orientasi.i hate dat,so much! denda2 yg dikenakan memang tak patot.begitu kejam.prefect2 yg skima tahap cipan.rgrhhhh so annoying-lah.
tyme form 1,sume mende kena di diawasi.cakap n borak2 ngan budak lelaki pom kena panggil d prefect.wtfish?
tiap2 minggu kena panggil masuk bilik prefect atas kesalahan yg sekecil kuman.
kena denda bersihkan surau atas sampai kol 3++ pg.
tyme neyh memang kena skima gila vavi.
yg paling sadis,kes raging.
sebagai budak paling kecil dalam skolah,kena dgr cakap akak2 yg 'baik hati'.
kena amik makanan kat dining,yg lagi sadis,siap pesan lagi nk kepak ayam,paha ayam,n sume2.
adussss.nh bikin macik dining marah.memilih sgt.
akak2 comel punya hal,adik2 cute yg kena marah.uhukssss
tyme neyh,warden tak peduli langsung kat kitorang yg di raging.
how sad ;(

SETAHUN BERLALU.
MASUK ALAM,FORM 2.
tyme nh pulak dak2 form4 tgh honeymoon.so,dowang adalah power renjer of the world.power renjer yg paling hevad of the school.
tyme neyh aku guna kasut Converse yg bukan ori,tapi kelihatan mahal.kasut Converse tiruan sbgai kasut sukan lol.oh.maybe nmpk begitu ganas walopom muka begitu ayu bak hempedu.

rupa kasut tu lebey kurang cemnih.p,kaler hitam.begitu kacak sekali kasut itu meskipun murah lg tiruan.
oley kerana pemakaian kasut sebegini menampakkan kerupaan pengganas yg kejam(tyme skola lol),aku diserang oley power renjer td.wahhh.pelbagai cemuhan,juga ugutan aku dapat.
begitu mendebarkan.aku sendirian,dikelilingi power renjer hevad.
aku takot.aku diam tanpa membela diri atas segala tuduhan melulu mereka.
aku difitnah juga di kecam.
aku takot.aku menangis.aku budu.hahaha
tyme neyh,stud2 form2 n form4 xkamcing.
stud form2 di benci oley stud form4.
pihak2 form2 yg dikecam hebat oley stud2 form4 takot.
seminggu xturun makan kat dining gara2 xmo terserempak ngan geng power renjer.heeee^^
kelakar engat tyme neyy.

masuk bab kasut kacak seperti yg tertera atas,
sehari guna kasut tu,ia di curi.hilang dibedal manusia berdosa.
terima kasih sbb curi kasut aku.
aku tahu siapa yg panjang tgn itu.
semuga bahagia akak ngan kasut aku.

FORM 3,PMR TYME.
bermulanya tahun yg semakin mendebarkan.
bayangkan...tyme form 3,aku sedorm ngan beberapa geng of power renjer di atas.
dalam bilik.,aku senyap.
betapa takotnya aku.aku just mendiamkan diri.menanti masa untuk dihukum sekali lg.
lirikan mata yg tajam dari pihak power renjer,bisa membuatkan jantungku luruh ke bumi.
peluh merembes-rembes keluar dari pelbagai sudut.
dalam hati,''mati-la aku kali ni''. telan air liur tanda buat-buat tak takot.
tapi,sangkaanku meleset.power renjer suda jadi kucing manja.
suda menjadi adat,bakal2 penduduk SPM n PMR kopem akan menjadi baek dgn sendirinya.
kirenye,lau buat jahat,t tade orang doakan kejayaan.
adikadik akan benci kat kita lau buat jahat.hahaha
so,form 3 aku ase masih jadi budak yg baik lg kot.
beres boh.

HONEYMOON.
oh.,FORM 4 suda.

haaaa.tyme nh da jadi jahat sikit. 
What goes around,Comes around beb.haha
skunk,aku da masuk honeymoon year.
fes day untuk taun nh da stat bawak fon g skola.
tudung yg wajid di jahit,suda tidak berjahit lg.
celak dipakai tanda keganasan,.
haha banyak suda kes isi borang disiplin.
terima kasih wardenwarden tersayang.
yeayhhhh.
skunk aku n da geng n geng2 laen da jadik power renjer.tyme meraging budak2 hingusan.
i loike.tyme nh aku banyal cari pasal ngan sape2 yg aku tak puas hati.
kira cam otai cem tuh.maafkan aku.haha
sekarang aku faham g mana puas hati menjadi jahat.
menjadi wanted.
terima kasih atas borang disiplin untuk kesalahan Provokasi.
kahkahkah^^
tyme nh memang warden kenal sape aku.hevad tak? wat gaya berbangga cem tuh.haha
tiap2 minggu pasti ada muka aku lam pesalah2 antarabangsa.
tiap2 mggu kena berdiri depan rollcall,depan orang ramai.
aku benci prefect.
aku benci warden
katanyaaaa...

FORM 5.
wahhhh.musim jadi baik hati pulak dh.
maklum la kan,da nk SPM.
so,xtvt2 jahat kena kurangkan.
Kurangkan kontroversi,tingkatkan prestasi ye..adik2.


pic kontroversi...
aku,gadis yg memakai tudung purple di sudut belakang.


si gadis,insan biasa yg bernama aku.
disamping najwa.berbaju putih.
;)

itu aku di kala skola.
korang tahu tak,aku dulu tade kawan lelaki.
sebab...tgk la muka aku yg xbrapa nk cun tuh.memang tak cun.
dak2 laki skola aku high taste,layan pompuan2 yg comel lg cute je kowt.
ahhh.aku tak kisah.
bia la dowang tgk rupa.abaikan dak2 laki skola aku.
siyes aku terasa hatisakit hati.juga sedeh hati.
dicemuh.dihina.oleh kerana pemberian Allah itu.
sabar la wahai gadis.
SETIAP YANG BERLAKU ADA HIKMAHNYA ;)

pic tingkatkan prestasi.
siyesly.aku lgsg tidak berbangga dgn apa yg aku miliki sekarang.
aku bukan semakin cantik.
aku bukan semakin cun.
aku hanyalah gadis biasa,gadis yg dihina bertahun yg lalu.
aku cuma better dari dulu.




buat sahabat lama,terima kasih atas segalagalanya.
engatlah lelaki,rupa paras bukan menggambarkan hati budi.
 cantik,cun..buruk,hina tetap mempunyai perasaan.
wuawuawua.
sobsobsob.

xoxo~

1 comment:

JuLz said...

hahaha...
nice2^^
tringat mse zman sy jdi komunis dlu