Saturday, October 16, 2010

Entry Untuk Kawan Aku.

DEAR CEKGU..eyh,bukan.
DEAR NURSE,i mean,IKA.heee^^

Amik r Ika,aku wat se entry khas untuk mg.haha mg nk sgt kam aku public-kan belog aku yg ngarut ngabang neyh.ahaksss so,kol 2.34pg aku dop tido lg.men-renovate belog ku untuk tatapanmu.haha sambil2 tggu budak2 nh balik dinner.waiting,menunggu budak2 nh menguploadkan gamba2 romantis dowang.

Ika,mg tao kam yg kita terlepas satu dinner istimewa.ahaksss jom,kita berdinner berdua-duaan kat KFC.mg belanja aku,aku belanja mg.okaih ?? kita pakai baju kaler itam eyh.bukan berkabung,p menatap kesedihan dinner.kikiki^^

Ika,misti mg tido dh ni kam.kesian ke mg tggu gamba awop2 neyh.sabau deyh.mg tgk esok2 sbb aku pom xtgk lagi neyh.heheh

Ika,aku xtao dh nk kabor mende,p yg pasti tiba2 je aku mengenang kisah pahit,manis,masin tyme kite bersama,ahaksss macam bawu clash plop.p,siyes r ka,rindu mg sgt2,.rindu budop2 neyh.
nnti kita maen hide n seek neyh.nnti kita g berenang sama2.nnti g ngorat orang2 kat pasar mlm dungun lg.*aku nawok*.kita xley dh wat perangai gtuh,sbb kita single but not available.ahakss *aku wat gedik*

Ika,tgk gamba nh n mg imagine kita ada lam gamba nh deyh.kam kita g tadi pakai kain semayang

Ika,tgk dezert tuh.macam pompuan melayu terakhir seyh
tgk wan,stylo giler.
tgk naye n ekin,comey lotei kan?
tgk gadis2 laen yg cantik tuh,berbeza.
tgk pulak jejaka-jejaki hensemhensi tuh,.

hahaha
Kita xjeles kan?
xjeles.
xjeles.
heeee^^

SELAMAT MEMBACA IKA,. <3

notalengan::amik gamba ngan naye yg comey giler.hee^^

2 comments:

saya_arief said...

tahniah DCS part 3.

zatil said...

yeayh.kongret to all of them.