Tuesday, September 14, 2010

adakah syaitan ada kat tepi aku?


adusss.macam sadis je kan tajuk entry aku kali nh.ak tatao la sal ak malas sgt nk hupdate-kan belog aku.tiap kali bukak belog,aku rasa cam mengantuk.takkan la adew yang bomoh-kan supaya tinggalkan dunia belog(?).ha ha ha adakah juga setan tgh bergayut kat kelopak mata aku skunk nh(?).oley sbb mengantuk yg amat sgt,ak sgt2 suka cakap merapu merepek.

masuk aini da raya ke5.n entry sal raya pom tadak haprak lam belog aku nh.so,sempena mata aku mengantuk yg amat sgt nh,ak rasa tibe2 nk tulis sumtim.heee

RAYA PETAMA DOT COM DOT MY.


inilah aku.memakai baju kaler gold di mana famili theme adalah gold kaler.baju ini amat sensitif di mana juga dye memang sensitif.sbgai seorang pengguna baju yg sensitif,ak kenalah memakai baju ini secara cermat-cermin untuk kebahagiaan bersama.huuuu
*buat-buat faham je la ea ;)*

INILAH FAMILY GOLD AKU DOT COM DOT MY

aku sayang femili aku ketat-ketat.ngeeee


RAYA KEDUA DOT COM DOT MY

aku demam.ta beraya.tdow seharian.

......
.....
.....

RAYA KELIMA DOT COM DOT MY


kazen aku kawen.itu gambanya.


aku buat-buat kawen.sbb ak pakai baju kaler putih.

sekarang ak mengantuk.selamat malam sume.
take care.
have a nice day.
xoxo!

SALAM <3


No comments: