Friday, September 3, 2010

ayuh..selamat-kan wang kamoo!




HEYH.HEYH..KAMOO YANG GEMAR BERBELANJA BESAR.<----------di tujukan untuk dis belog owner.ha ha (suka sakan cara setan).opsss!

GIRLS -----> uff.tgk je sejumlah duet lam purse,mula-lah fikiran menerawang.berangan nak beli tu,nak beli ni.mcm2 tao yg nk d beli.bila ada kat pusat beli-belah,mula-lah rambang mata.kalau boley,ngan tokey kedai skali nk angkut.he he he begitu skali sikap shopaholic kamu ea.eh!eh! tak mengaku pulak.




hohoho.voila-_____-''
isy...aku da semakin kemaruk neyh. huwaaaaa..;( skunk nh mang taley berjimat cermat sebab peel shopaholic ini sedang meng-control diriku.arghhh my fther dah membebel sebab katanya peel aku nh boley masuk tahap merbahaya kalau tak di bendung awal-awal. he he ak senyum je la.sbb part nie memang aku akui.aku memang gila shopping.. haha memandang-kan skunk nh masih dalam status bukan pekerja,memang menggunakan duet mak bapak la lau nk sopim.hak3 (suka jahat).memang bikin dowang bengkrup lah!

aitu aku kua ngan adik ak.ajak dye teman dating.tak lahhhhh..saje kua lepak2 hujung minggu.lagipom,busan kowt just stay at home n doin notim.uffff.memandangkan tader mall2 yg boley bersopim2,then pusing2 je la kedai yg adew.tupp.mata tertangkap beberapa stuff yg menarik perhatian.wat dunno je.lam kepala''balik t,kena bitao umi bout this stuff''. teroskan bejalan,n last2 masuk kedai kasut.wahh,memang lawa kowt.teros kol umi cepat2.
aku::umi,agh terjumpe kasut lawa.
umi::harga?
aku::oh.umi dtg la kat kedai neyh.
umi::oke.
bla.bla.bla.hehe umi sampai! ,yess,umi pom berkenan kat kasut tuh.
.then,ceeet (-___-").
kasut tader size! melepas.

oke.hampa.hampagas!

sambung sal shopaholic.oh.laaa,.laaaa
aku juga sebenarnye suka beli stuff melalui on9.ak suka ushar2 stuff yg lawa n book.
haha masuk beg last yg d beli nh,da masuk stuff ke 5 ak beli tuk bulan nh saje.baju raya,beg,beg n beg,tudung.sumer-nye beli on9.bukan pe,ak malas nk kua uma sejak dua menjak neyh.malas sgt2.huhu so,beli on je la.order n soh ayh yg bayar.ahakss. taley blah.soe ye.. n thnx ;)

n dis stuff2 yg di beli on9.


fes stuff::beg voir.suka beg nh sbb leopard punye corak ;)


second stuff::aku tgk ramai yg pakai ank tudung neyh.so,niat tuk mencuba.ak beli la lam 6 kaler.hehe

nh testing.seswai tak?uhu


third stuff::baju raya.hehe oh.sila convert-kan baju nh.mine is WHITE.
imagine-kan yg baju nh kaler putih ea ;)


fourth::dis white bag ;)
bag again!



last but not least::dis bag ;)
oh.itoo model yg menggayakannya sbb bag nh otw nk sampai kat alamat uma aku.hehe
kesimpulan::entry ini bukan untuk belagak,menunjuk2,atau pape.tolom jgn pikir negatif.just nk cakap,zaman moden lagi maju neyh.setakat duk ngadap lappy n tak kua uma pom boley bersopim sakan.to GIRLS,AYUH SELAMAT-KAN WANG KITE DARI GODAAN BERBELANJE BESAR.HEHE

so,angkut korang punye lappy n buang lam laut.bg elakkan teros beron9 n melihat sale2 di skrin lappy.juga kunci pintu uma bagi elakkan kua sopim sakan.hehe

oh.btw,hari raya just round da corner.
SAMAT BERHARI RAYA TUK SEMUA.

ASSALAMUALAIKUM ;)

No comments: