Sunday, September 19, 2010

next top model.

p/s::entry nh langsung tader niat nak mengagungkan rancangan ini.entry nh just karangan yang tak bertajuk.di tulis kerana minat.tade niat laen keh.

oh.i love next top model so much.lagi-lagi,america's next top model.malam semalam,teruja sgt tgk ulangan america's next top model seasons 11.from kol 11mlm to 4.30pg.rela kowt bersengkang mata semata-mata nk tgk mende tuh.p,kalau bab study mmg jarang kowt nk bersengkang mata cam gtuh.heeee jarang or ta penah? bunyi cam sadis n kejam kan lau ta penah bersengkang mata semata-mata nk stdy.huuu okey,for those yang ta penah tgk rancangan neyh,ia berkisahkan tentang satu rancangan yg di hos-kan oley TYRA BANKS.mencari model2 untuk dijadikan top model.heee every week,sowang akan di singkirkan until tinggal yang terbaek.mmg bes kowt sape2 yg terpilih lam rancangan neyh.tempat penginapan mmg da boom.adew kelas.sumtim yg bertaraf lima bintang.heeee

TYRA BANKS.

memang banyak drama lam rancangan neyh.ye la,tinggal serumah ngan someone yg kita tak kenal.perpsepsi first jumpe tuh pom just berdasarkan rupa luaran.so,agak complicated la.ada yang baek,ad yg kurang baek.ad yg rendah diri,ad yg tinggi diri. kadang2,aku yg menonton neyh ade cuak ngan perangai peserta2 yg tinggi diri memperlekehkan someone yg rendah diri.huuu

america's next top model seasons 11.
kenapa aku amik yg seasons 11?sebab seasons nh je yg aku tgk from awal to akhir.lam episod nh an,adew sowang peserta tuh sebenanya laki2.p,dia buat pembedahan tukar jantina.dia bertahan lam beberapa mggu je.then,tersingkir.tade bakat lam dunia model.ngeee n adew jugak pergaduhan yg melibatkan warna kulit juga racis.huuu

btw,dlm ramai2 peserta for dis seasons,aku suka ANALEIGH.cute.heeee n hope sgt2 yg dia berjaya jadi the top model.p,tade luck.heee


ini ANALEIGH.


kemenangan berpihak kepada MCKEY.

actually,entry nie tade niat nk mengagungkan dis rancangan.just,i love fashion so much.aku suka tgk owang memperagakan baju2 cantik.n cantik itu adalah satu subjektif.heee
so,oley sbb aku minat ngan fesyen,aku bukak satu account kat LOOKLET.COM. aku kenal ngan mende neyh melalui SHAZEEYA.so,aku try la maen2.kirenye,kita nh as stylist r.kita ada sorang model n pakaikan dia baju2 cantik serta berstylo.aku just mencuba n atas niat maen2 jew.hee kita jugak kan dapat follower,friend kat sini.heee agak menarik.

ni salah satu model aku.heee

n bercakap sal model neyh.aku admire sangat sorang model neyh.
she's name is FATIN LIYANA ASRI.
huh,dia punye dressing simple tapi power.
baek lah tuh.friendly sgt2.
terbaek wokk!!










ha! nie la gamba-gamba idola aku.
she look gojes kan.!
selamat menghadirkan diri anda kat belog dia neyh, http://honeykoyuki.blogspot.com/

itu saja.bubui.

No comments: