Friday, September 24, 2010

pink.bukan ini yg ku pinta.

oh.selamat sudah menyelongkar btemplates.bertungkus lumus mencari templates yg sedap mata memandang.last2 pink menjadi pilihan.dengan sedikit hujan love renyai-renyai jatuh membasahi separuh belog.bukan ku pinta pink menjadi pilihan.bukan ku terlalu addicted kaler pink.bukan jua kipas susa mati pink.tidak tersengaja pink menjadi pilihan.dengan pink,belog nampak meriah.itulah tujuan memilih pink untuk templates kali ni.sudah beberapa belog di tukar templates.sudah menjadi lumrah manusia cepat bosan dengan sesuatu perkara.begitu jua aku,bosan menghadap belog ku yg tiap kali memakai templates yg sama.sakit memandang,sakit lagi hati empunya belog.selagi ku tak temui templates yg hensem,selagi tu aku akan terus menyelongkar. dan setiap kali itu juga aku berjaya menghabiskan masa dgn menghadap belog dan mengatur setiap isi dalamannya.
3.53,selamat pagi dunia.semakin berlalunya masa,semakin mengecil biji mata.begitu sadis penggunaan ayat untuk mengatakan mood mengantuk yg melanda.
3.54pg,aku da semakin merepek.
god bless u all yg membaca <3
xoxo!
p/s::jangan jadi kacang lupakan kulit.

sedikit pemberitahuan.
entry di bawah ini adala entry yg di tulis tidak secara langsung.
tidak ada kena mengena dengan sebarang masalah yg melanda.
heee betollll! entry yg masalah taley beskal itu adalah maen2.bukan betol pom.bukan pe,ramai yg tanya aku sal entry tuh.siap tanya pe problem aku lagi.hehe
ingin ditegaskan,tidak ada sebarang problem.
think positif,
think positif,
think positif!


No comments: