Monday, February 28, 2011

Entry 5 minit. Kisah Lama :)



Assalamualaikum :)

pheww. aku belek-belek bahagian EDIT POSTS , aku tengok ada 22 entry yang telah aku simpan dalam draft. entry paling lama yang aku simpan buat pekasam, entry bulan 4 tahun lepas. ni lah bila dah buat kerja separuh jalan, skang dah bertambah kerja. bhaha. poor you zatil. suka sangat menangguh.

pfft. malu tgk entry2 lama. sangat tak meced. malu... tahu tak malu? . tapi xpe lah, tu entry2 lama tu kita buat kenangan je.ye la, time dulu mana pandai sangat nak ber-blog. ayat main tunggang langgang, sangat cakar ayam. dengan merepek sakan, begitu begini. ceeh. poorah :P

let's move.


eyh, dah semayang maghrib? aku belom lagi.

till then, bye :)


LOVExoxo,
Zatil.

3 comments:

meow said...

zatil...!! mila pown penah cek edit post... bukan main byk nye draft!! haha bile baca balik mcm kelakar la pulak! malu nk post skrg neh.. biar jd kenangan silam jelaaa.. haha

penggila lensa said...

hoho...usah dikenang entry lame2..biarkn ia menjadi lipatan sejarah hidupmu...
wakaka

zatil said...

hye mila.hehehe.
kelakar kan. cerita yang nak post bertahun yg lagi masih kekal dalam draft. nk publish skang, rasa cam tak munasabah pulak.haha.



hye penggila lensa :)
hehehe. nice :)