Friday, February 25, 2011

Blog MERAH :)

Assalamualaikum :)

tengah2 lepak sensorang, aku rasa cam terjah segala tag yg aku terima. dan sekarang aku join satu segmen, iaitu segmen BLOG MERAH. dan untuk segala keterangan yang lebey panjang, make sure uols TEKAN LINK INI sekarang :) tsssk.


MERAH menyala pilihanku. 


dalam erti kata lain, serius aku lebeh sukakan kaler-kaler yang striking. yang menyerlah. dan dalam banyak2 kaler striking tu, aku addict giler ngan merah. yes, to me merah itu sangat berani. merah ni macam ada aura hot yang superb. mengancam. bhahaha. bagi aku, apa-apa hal pon, kalau takde kaler merah memang tak meriah. now, just tengok blog aku, nampak meriah kan dengan kaler merah :P disertai  hujan rama-rama  yang menambahkan lagi kemeriahan kaler merah :P look girlish gtu. hehe


btw guys, i've something for all of u. dont u know that kaler merah dapat dapat membantu dalam mengurangkan rasa sakit kepala.so, jika uols sakit kepala, y not try dapatkan tuala kecil warna merah, basahkan and letak kat kepala.kaler merah mampu meningkatkan peredaran dan melonjakkan adrenalin. insyaAllah dapat mengurangkan sedikit kesakitan :)



btw, aku dalam proses mencari dua blog yang bertema-kan kaler merah untuk di tag.
tssssk. 
help me.sila volunteerkan diri anda.

till then.,bye :)

LOVExoxo,
Zatil.

6 comments:

$He dE RedDhoT said...

blog sy hitam..
tp sy sgt menyayangi mera..
dh cm ank angkt..
hahahaha
by de wy...
hidup mera yaw!!!

zatil said...

hehehe.yeayh.
hidup merah dear <3

-S- said...

merah warne ferrari . hee ! sgt comel auuwwwww ! emm blog awak ni lgu ape eak ? best sgt la ! lupe nk tnye . hee

zatil said...

haha.sangat comel kan:)
btw, this is PERFECT TWO by AUBURN dear.

Woofer Storm said...

merah itu seksi....heheee

follow anda,sy cool^^

zatil said...

ouchh.seksi bahhh. bahaha :)