Tuesday, November 9, 2010

25 Random Things,Habits or Goal.

seblom masuk bab random things n wut so ever ever,meh nk kasi kerepek.
ada sorang minah, HATIMA namanya.
dia tag ambe,p tader lam senarai tag.
tapi2,dia shout kat aku suh jawab.
haha so,malam yg sepi lg busan nh.,aku berbesar hati nk jawab tag ini ;p

bukti aku di tag,okaih!
just tatap mata kat nama tima tu je.

1.Fes of all,aku adalah aku.teheeee^^ bukan Siti Sapeah.

2.aku sgt sensitif.waima tgk mari menari,just for LAUGHS,or pape cite,aku bolaih menangis. da terang2 aku capslock-kan LAUGHS tu,adalah satu rancangan untuk berketawa,aku boley menangis.pehal nh der? uhuh

3.apabila da sgt sensitif,haruslah tahu aku cepat merajuk.hehe ;p juga cepat marah,tapi boley cool dgn cepat n tangkas.ta simpan lama2 la rajukan n marahan itu.muahhaha

4.aku mungkin mesra alam lau cakap2 lam fon,bercontact tapi tak face to face (komen2 fb or pape jela asalkan ta f to f),tapi lau berjumpa aku macam diam.maksudnya,aku pemalu.

4.aku sgt ta suka kalau seseorang tuh jatuh cinta ngan aku,lau sama2 jatuh cinta tape.hahha 
p,lau sumone tu jatuh cinta ngan aku,automatik aku jd benci kat dia.nta-la.pelik.
so,lau berkawan ngan aku,sila jgn jatuh cinta.*ayat taboley blah,prasan doe*

5.aku sukakan fesyen,walopom aku ta pandai berfesnyen.dat's why,lau tgk baju,beg,kasut yg cantik,kopem nak! n akan cuba dapatkannya walopom kena wat muka kasihan kat peren mintak belikan.
kalau peren ta bagi,kopem merajuk.uhhh^^

6.i'm single.yess,aku jua single seperti hatima.malas nk cakap bab neyh.next...

7.walopom status aku single.aku rasa cam da jatuh cinta,,
ohoi,i love BUDU soooo much.aku taley makan budu n seafood senenya.
sbb,lau aku makan,t jerawat2 naek n tepi bibir aku nh akan jadi cam lebam.kdg2 nmpk cam kena tumbuk.
tp,apakan daya,aku taley menolak cinta BUDU.kuatnya penangan cinta BUDU neyh.;(

8.aku suka MAKAN.sume makanan aku lahap ;p

9.aku jeles tgk sape2 yg kurus.sbb,aku selalu set on my mind yg aku nh gemuk.walopom cem tuh,aku still cintakan makanan. erkkkk!

10.i love art.aku ta pandai melukis,aku tak berapa kreatif,tapi aku cintakan seni.

11.litel bit,aku nh garang jugak.moody pom salunye tak menentu.aku cuba kurangkan yg nh.tamao dibenci!

12.aku jua suka mengemas,.kadang2 aku taley duduk mendiamkan diri.aku suka buat keje2 umah.p,sekali aku kemas,n ada lak yg sepahkan,aku angin.don't talk to me,u r so annoying then!
tp,aku juga pemalas sumtimes.

13.kat skola dulu,aku byk dapat nama gelaran.antaranya,fasha.zombie,bepop.sadiskan?

14.dulu aku cuma pakai tudung bawal.sekarang,i love shawl sgtsgt.lagi2 cotton shawl ;p

15.aku suka tuka2 shampoo.

16.aku da ad lesen memandu!  both,moto n car. tapi,aku ta berani drive.aku ta berani bawak moto.
akanku tingkatkan prestasi,tp tatao bila.

17.aku nk kurus.

18.aku amat setia dalam berkawan. maknanya,aku sanggup berkorban demi kawan. kau nk amik pakwe aku pon,amik la.janji kau bahagia. ;p (contoh sahaja)

19.dulu,masa aku tak meced,aku suka merendah-rendahkan orang lain.
sekarang,aku menyesal ngan perangai jahat aku dulu.

20.aku susah nk stick ngan sesuatu mende, tapi,nta kenapa kebelakangan ini aku rasa syg sgt sama hanphone ku ini.tamao tuka lain-lah.

21.aku sedang berpikir sejenak,bila nak sampai nom 25 nh.da tade ayat nk buat kowt.hehe

22.aku suka tgk penampilan lelaki berdasarkan rambut.i hate botak.huhu
tapi,ta boley benci sgt,t aku dpt pakwe botak.tamao!

22.aku suka bergambar.itu suda jelas!

23.suka jadikan adik2 sebagai model make up.dat's mean,aku suka mekapkan others.
p,aku ta pandai mekap.ahah

24.ayah aku sukakan brg bundle.suka sgt beli hp 2ndhnd.mak aku sukakan original.segalanya original.
aku? both.

25.aku sedang tgk jam lappy,.pukul 12.43am suda.aku berjaya jawab 25 random things.

aku nk tag;


n pembaca2 yg rasa nk jawab,silakan ;)
tatao nk tag sape.

adik aku da tido,so kakaknya jua mao menyusul.
nunait sume ;)

xoxo~

pssst ; dahi adik aku merah sbb ARA SI BUDAK NAKAL yg mekapkan. bukan aku!

2 comments:

Anonymous said...

ohohoh , tahniah anda berjaya lakukannya :)

banyak persamaan disitu 4 6 10 20 tp 22 , i like botakkk wahahahhahaha :D

zatil said...

adusss.taley nk kutuk kaw2 kat si botak,takot dpt jodon botak.haha
better senyap.
y kamu suka botak? xstylo la.ahaksss