Friday, November 12, 2010

Aku Busan,Aku Jawab Tag ;)

keadaan sekarang (menggeletar kesejukan sambil taip2)
lately,nafsu makan aku memang high level la.
mana taknya,everynight aku misti makanmakan.
bukan makan benda2 ringan,makan mende2 berat toww.
aiseh.yg taley blahnya,tiap malam aku mengidam makan burger.
so,lau p kedai ngan mak n ayh,aku p beli nasi bungkus lak.
lalu kedai makan,stop n beli mee goreng pulak.
oh no.abesla diet aku.
n malam nh,sekali lg aku makan pada malam hari.
baru siap makan sepinggan nasi minyak neyh -_____-''

okaih.pendahuluan punya da panjang gila.
point sebena,aku nk jawab tag je ;p


*apa benda paling penting dalam hidup anda  ?
sumtim yg penting ea? erkkk.myself la kowt. tade jwpn yg spesific.

*benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri .
beli beg ;p

*dimana tempat korang nak langsungkan perkahwinan & apa tema perkahwinan korang ?
omaigod.solan nh kena jawab t nak kawen.kena bincang ngan pihak lelaki lu.hahahha

*adakah korang sedang bercinta sekarang ?
apa itu bercinta? hehe^^ tak.mybe prince charming sesat jalan tu. ;p

*berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
okaih.lau aku kapel skali lg,mmg aku harap tu cinta untuk selamanya..ceeewah ;p so,berapa lama tu,i mean infinity la.

*novel/buku/majalah yang terakhir korang beli ?
setao aku la,aku ta penah beli novel ;) p,aku salu je beli majalah Remaja.

*antara mak ayah korang , mana yang korang lebih mesra ?  
sumtim,aku mesra ngan dua2.p,untuk salunya,aku lebey mesra ngan my mom.hehe

*namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang ? 
betol2 aku nk jumpe? someone ;)

*adakah korang basuh baju korang sendiri ?
yess.aku pantang okaih lau sape2 basuh baju aku.don't u eva touch mine(baju)!

 *dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi ?
tempat yg betul2 aku nk pegi untuk skunk nh,tempat mandimanda ngan membe2 ;)

 *beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda .
thanks to tima.3 mende,...kulit dia begitu flawless.saya jeles. comey.n sweetysweetypreety ;)

*benda yang korang sayang sangat dalam hidup korang ? 
persahabatan.
pertalian.
keimanan.
eyh,menjawab solan tak nh?

*5 lagu yang paling korang suka n slalu dengar :
soe,jarang la dgr lagu kebelakangan nh ;(

*5 blogger yang dipertanggungjawabkan utk jawab tag ini :
ika.
ekin.
ala...sume2 la.hehe

nait sume.
xoxo~
salam.

2 comments:

Anonymous said...

haa , sgt memuji neehhhh , jgn pndai nak ambek hatii huhu

zatil said...

heyh.tade maknanya nk puji2.
haha siyes.
kulit tima punyala flawless.huhu tade jerawat kot ;p
n sweety2preety tu mmg ikhlas dari hati.kiki