Sunday, November 7, 2010

Let's Talk Bout Tudung Instant.

malam nh siyes busan gilegile bang-ang.huuu
so,selepas membaca tajuk entry kali ini,haruslah bear on ur mind yg kita takkan cakap sal megi instant.
kita nk cakap sal Tudung Instant.
orait.sape suka pakai tudung instant? sila angkat kaki cepat2.
sape tak suka pakai tudung instant? angkat kening tinggitinggi.
n da most important is,sape tahu n tatao apa itu tudung instant? sila jerit nama kowang cepat2.

ala,jerit je nama kowang tuh kuat2 lau tatao pe tu tudung instant.
aku bukan nk 'sekeh lajulaju'.
aku bukan nk tarik telinga.
aku just nk tnjuk neyh.

jeng
jeng
jeng

hahaha.nh la tudung instant.
skunk da tao? angguk kepala dgn pantas.



orait.now sape suka pakai tudung camneyh?
kenapa suka sgt pakai tudung camneyh?
 hehe.

tudung instant nh actually senang je kan nk pakai.just masukkan ur head n betulkan muka,da siap.
betol,lau korang bgn lewat tuk ke kelas,tudung nh amatamat berguna.
tgh2 berlari nk p kelas pom still boley sarung je.

tudung camneyh bukan berjasa ka tkorang2 as student je.
macikmacik pom suka pakai camneyh kan,.
yela,jarang kowt tgk macik2 yg pakai shawl belitbelit tercekik tu.

tudung camneyh pom simple je.
nmpk ayu cem tuh.

tudung nh gak actually ta payah susahsusah nk iron.
bagi yg pemalas tuh,sila pakai tudung camneyh.
sepas pakai,terus hanger-kan ia n simpan.
esok boley pkai lak. ;)

ala,aku pn tatao nk cakap pe sal tudung instant neyh.
sbb aku senanya tak suka pakai tudung camneyh, aku rasa struktur muka aku xseswai je ngan tudung instant neyh.
tp,untuk korang yg suka tu,pilihlah yg dia punya bhgian atas tu kain silk.senang dibentuk.
bhgian bawah tu aku prefer pakai yg cotton,punya la selesa.
btw,lcyra or pape jenis kain pn oke gak.

sal tudung instant neyh,aku ada 3 helai je.seperti yg tertera di atas.
1. kaler pink.
2.kaler purple.
3.rainbow punye corak.

actually,sume2 tudung instant nh aku xbeli.
mak aku jual tudung2 camneyh,so,bila stok baru sampai,aku akan tgk dulu.
walopom aku xjarang pakai tudung instant,n apabila jua aku tgk tudung2 jenis camneyh yg cantik,aku akan amik n jadikannya milik aku.haha
nonsense.amik n simpan lam almari. 

aku xsecocok agaknya ngan tudung instant.
tade chemistry cemtuh.
lagipom,taste aku lebey kepada shawl ;)

t kita cakap sal shawl lak ea ;p
 xoxo~

No comments: