Wednesday, May 23, 2012


Alhamdulillah, sepanjang 21 tahun hidup di dunia, aku tak pernah jumpa kawan yang suka tikam dari belakang. Tak pernah jumpa kawan yang mukanya bertalam-talam.
Alhamdulillah, Allah berikan aku kawan-kawan seperjuangan yang tahu menilai erti persahabatan :")



And, talking bout friends, let me introduce you to my closest friends.


Tudung oren namanya Ziana Zin. betol. ni tak tipu. Orang Perak :)
She's the one yang agak garang sometimes, perangai matured lebeh dari aku. haha and boleh bimbing teman-teman yang lain ke jalan yang benar :)
ahah. 

Baju oren pulak Hidayah. Berasal dari Johor.
Memba yang sangat baik hati, suka tolong  kwan-kawan and mmg kelakar gile. Juga cantik >.<

And next, Wani si tudung putih.
Berasal dari Perak. Agak boyish but still ada sifat keperempuanan. eheh
she's cool. :")

And last but not least , Ayu. Budak Johor.
She's someone yang bijak, suka tolong kiteeewww :")
 eheh

And tu la kawan yang rapat sepanjang satu sem duk kat kolej ni.
Mereka sume memang sporting and kepala sume stok masuk air. ahah gile-gile.
and you know, mereka sume sweet 19.

keh keh keh


And the most important thing, i would like to thank you to all of em sebab bagi kite hadiah masa besday kiteww hari tu :").




These. Tabung masa depan, pinky rabbit. <3 Love it. 
And sekuntum bunga feeerorow rosherr.


 More :)

Aku sangat terharu kot dapat tabung tu sebab aku dah list-kan dalam list to buy tuk beli tabung baru sebab tabung lama dah full. eheh.
so, bila dapat tabung comel warna pink tu .. kiteww terharu giler. 

Thank you, friends. Love you.


Tabung lama :")

Sekian, bye.


No comments: